Aquest mes de setembre ha començat un nou curs amb cares noves i cares conegudes: algunes, que amb els anys veiem com es fan grans, i d’altres que ja no veurem perquè ara són a la universitat. Aquest curs, a més, és molt especial, ja que l’Escola Comunitària Emanuel compleix 10 anys dedicats a oferir una educació de qualitat als infants de Guinea Bissau, però també a lluitar contra l’analfabetisme amb els seus cursos d’alfabetització i capacitació.
Ha estat tota una dècada en què l’ONG AMIC ha donat suport des dels inicis de la construcció del centre fins avui dia. Vam començar amb una vintena d’infants i avui en dia n’hi ha més de 500 estudiant a les seves aules. El nostre programa d’apadrinament és el pilar que sosté l’educació de molts infants sense recursos i en risc d’exclusió social.
Us deixem amb algunes de les imatges d’aquest inici de curs tan especial.